Es Pont d’Inca Nou
Corria l’any 1993 (consultau la Pòrtula impresa d’abril d’aquell any) quan l’Associació de Veïnats des Pont d’Inca Nou ja reivindicava que el tren hi hauria de tenir una aturada.
Amb els anys, aquesta aturada s’arribà a fer, tot i les reticències sobre la viabilitat del projecte per part dels responsables del tren d’aleshores. Al
Aturada del Polígon i estació des Figueral
D’altra banda, també hem pogut comprovar que
Tren de Manacor
A l’estació des Figueral també es pot agafar el tren cap a Manacor. Teniu en compte que des de la Intermodal de Palma hi fa la primera aturada. Si l’heu agafat a Palma, és més ràpid, però només serveix per als qui van a l’estació des Figueral. Evidentment, també és molt ràpid si l’agafau de tornada de Manacor, ja que té l’avantatge que no s’atura enlloc més fins arribar a la Intermodal de Palma. De tota manera, si el perdeu, sempre podeu esperar uns minuts per agafar el d’Inca o el de sa Pobla. Aquests sí que s’aturen a totes les estacions tant de Marratxí com de Palma.
Algunes reflexions
Ja ho veis, l’invent que se suposava que havia de fracassar, segons deien, s’ha convertit en una alternativa ràpida per anar i tornar de Palma des d’una part de Marratxí i, no cal dir-ho, per anar a Inca, Manacor o sa Pobla (i totes les aturades intermèdies). Si als usuaris se’ls donen alternatives per evitar-se els embossos per accedir al centre de Palma i el problema (greu) de l’aparcament, aquests responen. És una llàstima, però, que els trens siguin un poc antics i que encara no s’hagin electrificat. L’interior dels combois, si bé es veuen nets, es nota que ja han de menester un recanvi. A més a més, les vagues que afecten darrerament aquest transport poden sembrar la desconfiança entre els usuaris.
JACF
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada