diumenge, 6 de desembre del 2009

EM-60 Teresa Matas a Cura amb Amic e Amat








L'amiga i artista Teresa Matas pren part en una exposició col·lectiva a Cura sobre el "Llibre d'Amic e Amat" de l'il·luminat mestre Ramon Llull.

Fa pocs dies em va enviar aquest vídeo que va realitzar sobre l'obra en qüestió, de la qual ella comenta:

"Mentre la muntanya màgica de Randa era assotada per la tempesta, tocava l'Amic la porta del seu Amat amb cops d'amor i d'esperança"



El text original que sentireu de boca de la mateixa Teresa diu així:
53. Dix l'amic a l'amat:
- Anc no fugí ni em partí de tu a amar, depús que t'hac conegut; cor en tu, e per tu e ab tu fui on que fos.

Respòs l'amat:
- Ni jo, depús que tu m'haguist conegut e amat, no t'oblide, ni null temps no fiu contra tu engan ni falliment.


Biel.-
EM - Estampes marratxineres - Tot Marratxí
Marratxiner/e/s
Pòrtula, informació de Marratxí
Amb 'P' de Pòrtula a la ràdio (92.9 fm)
biel@portula.net


Patrocinat per...
> Restaurant Bon Jorn - Pòrtol. 971 60 33 39
>
L'Albelló - Pòrtol, "Tradició i avantguarda". 971 79 72 85
> Pòrtula, informació de Marratxí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada