dimecres, 8 de juliol del 2009

EP-11 Antoni 'Rotget', finalista a Andratx




Vaig trobar Antoni Canyelles Oliver, de can Rotget de Pòrtol, al Jutjat de Pau de Marratxí i, a part de posar-me al dia de les seves activitats, m'assegurà que m'enviaria material per a aquest bloc. Efectivament, ha fet més via ell a enviar fotografies que jo a treure -"revelar" hagués estat abans- les que li vaig fer.


Així és que les utilitz, deixant constància que són seves o de la seva esposa Maria.


Resulta que aquest bon amic i col·laborador de Pòrtula viu a Son Ferriol des de que es va casar. Té un fill, en Guillem, estudiant d'apotecari per Barcelona i una filla, na Rosa -preciosona, ella, i super rockera- que ha fet tercer d'ESO al Pont d'Inca. I ara, en Toni nostre, ha tornat a l'antiga dèria de pintar i dibuixar. Darrerament s'ha presentat al certamen de pintura de Sant Marçal i al d'Andratx. Idò en aquest darrer ha quedat finalista, a les fotos el podeu veure a ell i a na Maria devora la seva obra, exposada al castell de Son Mas.

Com a suggeriment aporta que estaria bé que al certamen marratxiner hi hagués un apartat per als artistes locals. Queda dit. Mentre això es pugui posar en marxa, segur que tornarem tenir notícies d'aquest Toni, tan nostre com aquella entranyable secció que feia -precisament dedicada a Pòrtol- intitulada "Aquest poble nostro".



Biel.-
Estampes portolanes
Estampes marratxineres
Pòrtula, revista de Marratxí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada